صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

لجن پراکنی عاملین حکومت درصدای آمریکا بر علیه امید دانا



یکی از عاملین حکومت فاشیستی جمهوری اسلامی در قالب بیننده بر روی خط برنامه صدای آمریکا می آید و با موضوع بحث را منحرف میکند و در مورد من لجن پراکنی میکند و جالب اینجاست که میگوید من با پاسپورت و ویزا به یونان آمدم در حالی که این دوست عزیز یادش رفته من در کشور سوئدم و به کمک حزب مشروطه از ایران به صورت قاچاقی تمام مسیر را زمینی آمدم و جالب اینجاست که موضوع بحث در رابطه با تحریم علیه ایران است .
تنها دلیلم برای گذاشتن این لینک بر روی صفحه های مجازی این است که ببینید چقدر این دوستان بیکارند که حتا این فیلم را در یوتیوب قرار دادند راستی نمیدانستم اینقدر راحت میشود ویزا گرفت و راحت قانونی به خارج از ایران آمدم!!!!!!!!!!!!!!!!!



۱ نظر:

  1. درود بر شما امید گرامی

    من در عجبم که این فرد چه حرفی برای گفتن داشته که دست اندر کارانِ این برنامه دوباره تلاش میکنند که باهاش تماس برقرار کنند؟!

    به یاد دارم در برنامه آقای چالنگی، آقایی از ایران تماس گرفت و از احمدی نژاد و هویت واقعی او صحبت هایی کرد ولی آقای چالنگی تلفن رو قطع کرد! پس از ایشون، بانویی تماس گرفت و پرسید: شما چرا تلفن اون آقا رو قطع کردید؟! آقای چالنگی گفت: شما حرف خودتون رو بزنید دوست گرامی و تلفن رو قطع کرد!!!

    اما برای شنیدن چنین خزعبلاتی عوامل شبکه تلاش می کنند که با افراد تماس برقرار کنند!!

    این فردِ تماس گیرنده از هیچ فهم سیاسی ای برخوردار نیست تا جایی که حتی تحلیلی ساده از تحریم ها بر علیه رژیم اسلامی ندارد!!!

    و سعی میکند از این فرصت به دست آمده برای بیان خصومت های شخصی سوء استفاده کند!!

    ایشون گفتند که در خیابون ها سنگ پرتاب می کردند؛ و با این نوع صحبت کردن های خودشون نشون دادند که سنگ هایی که پرتاب کرده اند به سمت مردمِ مبارز و آزادی خواهِ ایران بوده نه عواملِ رژیم!!!

    آقای امیدِ دانا؛
    این نشان دهنده این است که شما در ضربه زدن بر پیکره رژیم اسلامی نقش بزرگی رو ایفا کرده اید و مطمئن باشید که همراهان شما در این راه شما رو تنها نخواهند گذاشت.

    تا نابودی رژیم دیکتاتوری اسلامی و امید به خردگراییِ بیشتر مردمِ ایران زمین

    پاسخحذف

دیدگاه شما :