صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

امید دانا از بازتاب افشاگری در رابطه با اصلاح طلبان می گوید




بازتاب افشای اصلاح طلبان/ امید دانا


پس از رویدادهایی که در زندان شاهد بودم تصمیم به افشای بخشی از این حوادث را گرفتم ، و بخش اندکی از اتفاقات زندان را با نوشتن مقاله و مصاحبه تلویزیونی مطرح کردم.
زمانی که دست به قلم بردم و وارد گود شدم و مصاحبه ها را آغاز کردم ، انتظار یورشهای شدیدی از سوی کسانی که منافعشان در خطر می افتد را داشتم ، و پس از مقاله هایم این هرزگویی ها از سوی زیردستان این آقایون آغاز شد ، اما از سوی دیگر استقبال بی نظیر کاربران اینترنتی و مردم باعث شد تا در تلویزیون میهن به ریاست آقای بهبهانی مصاحبه ای را در ارتباط با رفتار زندانیان حکومتی اصلاحطلب در فضای بند 350 اوین داشته باشم.

در این برنامه از رفتار تبعیض آمیز این آقایون در ارتباط با پخش اخبار مربوط به زندانیان سکولار و مستقل سخن گفتم و اشاره ای به اعتقاد اصلاحطلبان به راه خمینی در دهه 60 و اصل نظام مطلقه فقیه داشتم و بیان کردم این آقایان با ولی فقیه مشکل دارند نه با اصل نظام و در زندان هم با صراحت این موضع  بیان میکردند.
مصاحبه من به دلیل اینکه خود یک زندانی سیاسی بودم و دوسال این آقایون را از نزدیک زیارت کرده بودم بازتاب زیادی را در بر داشت . بازتاب برنامه در نزد زندانیان سیاسی آزاد شده نسبت به قشرهای دیگر بیشتر به چشم میخورد .

همانگونه که پیشتر در مقاله هایم اشاره کرده بودم زیر دستان باند مافیای خبری که بیشترشان هم اکنون در ترکیه بسر میبرند و پس از مصاحبه هایم در راستای شفاف سازی فضای زندان ، طبیعی بود حمله هایی را در قبال گفته های من و شخصیتم و حتا زیر سوال بردن گذشته ای که به آن افتخار میکنم ، نظرهای مغرضانه ای را در محافل خود سر داشته باشند . اما گمان نمیکردم این دسته که باورهای خود را به اصلاحطلبان حکومتی فروختند به صورت ناجوانمردانه در سایت بالاترین و وبلاگ های بی اعتبار مقاله هایی را بدون اشاره نویسنده قرار دهند. انتظار میرفت که حداقل پای لجن پراکنی خویش را بابت حمله به گفته های من امضاء کنند ، اما ماموریتی که به این خود فروختگان داده شده بود گویا تنها لجن پراکنی بوده است و نبایستی نامی از نویسنده آورده شود زیرا گفته های من آنقدر به حق است که نویسنده نمی تواند از نوشته اش بر علیه من دفاع کند.اما نکته قابل تامل و خوشایند روزهای اخیر حمایت همه جانبه مردم در فضای مجازی و در شهر استکهلم بود که من را تا حدودی هیجان زده کرد ، براستی انتظار این همه محبت کاربرهای اینترنتی و فعالین اجتماعی و سیاسی را نداشتم و نکته شگفت آور حمایت نزدیک به ده تن زندانی سیاسی سابق که هم اکنون از زندان آزاد شده اند بود ، سه تن از این زندانیان چهره های نام آور هستند این زندانیان سابق در تماسی از من بسیار سپاسگذاری کردند و من را تشویق به ادامه کار کردند و با من پیمان بستند بزودی آنها هم وارد صحنه شوند و دست باند مافیایی را برای همگان باز کنند
بدینوسسیله چکیده ای از بازتاب مصاحبه در تلویزیون میهن را با شما هم میهنانم در میان گذاشتم و براستی اگر حمایت همه جانبه شما یاران نبود امروز شاید دلسرد میشدم و در گوشه ای افسرده می اندیشیدم ، و بابت محبت شما عزیزان فرصت را غنیمت شمرده و سپاسگذاری ویژه خویش را به تمام حامیان و کاربران اینترنتی و یاران برانداز حاکمیت ارتجاعی اسلامی و رسانه های گروهی که فرصت سخن گفتن را برای من مهیا کردند و به ویژه سایت با سابقه پارس دیلی نیوز اعلام میکنم و در برابر شما ملت عزیز ایران پیمان میبندم هیچگاه خویش را در اختیار رسانه های وابسته به دول خارجی  قرار ندهم و اگر روزی روزنه ایی در این رسانه ها برایم باز شد تنها منافع ملی را در نظر داشته باشم ودر چارچوب حقانیت سخن بگویم.

با سپاس از همه مهربان یاران . پاینده ایران

امید دانا
لینک مستقیم: http://parsdailynews.com/98764.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :