صفحات

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

جلوگیری از اعزام دکتر نادر بابایی( زندانی سیاسی ) به بیمارستان

بنا بر گزارشات رسیده دیروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه از اعزام دکتر نادر بابایی زیدی به بیمارستان برای بستر ی شدن ایشان جلوگیری به عمل آمد.

دیروز چهارشنبه ایشان با اجازه دادستان تهران و تایید پزشک قانونی میبایست به بیمارستان قلب منتقل میشدند اما مسئول اعزام زندان رجایی شهر کرج به نام اصغر صمیمی از اعزام آقای بابایی جلوگیری کردند ، و پس از آن جناب بابایی معترض شدند  و درخواست کردند رئیس زندان آقای مردانی را ملاقات کنند که به ایشان اجاز دیدار با رئیس زندان داده نشد و با بی احترامی آقای بابایی را به بند عمومی زندان منتقل کردند.

این ماجرا در حالی اتفاق می افتد که پس از چهار ماه دوندگی در اتاق های دادستانی تهران خانواده ایشان موفق به اجازه بستری شدن ایشان را از دادستان تهران دریافت کرده بودند ، و بنا بود دیروز ایشان را به بیمارستان منتقل کنند .
قابل به ذکر است پزشک قانونی زندان در طی نامه ای به دادستانی تهران گواهی عدم تحمل کیفر را برای آقای بابایی صادر کرده است .

دکتر نادر بابایی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر که جانباز 45% میباشد در حال حاضر با بیماری های عدیده ای روبرو است از جمله ناراحتی قلبی که میبایست از استند استفاده شود برای جریان خون در قلب و دیسک کمر ، ایشان در چند ماه پیش دچار حمله قلبی شدیدی در زندان شدند  و در دو ماه گذشته 12 کیلو از وزن ایشان کاسته شده است

گزارش امید دانا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :