صفحات

۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

بی خبری کامل از دکتر نادر بابایی جانباز جبهه جنگ

دکتر نادر بابایی جانباز جبهه و جنگ و زندانی سیاسی از زندان رجایی شهر به نقطه نامعلومی منتقل شده است.
دکتر نادر بابایی که از بیمارهای قلبی و دیسک کمر رنج میبرد بنا به گواهی پزشکی قانونی برای ادامه درمان به بیمارستان خارج از زندان قرار بود منتقل شود، اما مدتها به این زندانی رنج کشیده اجازه درمان بیرون از زندان توسط دادستان تهران داده نشد .

15 روز پیش در تاریخ 7 خرداد به بهانه ادامه درمان ایشان را از بند 12 زندان رجایی شهر به نقطه نا معلومی انتقال دادند.  اما تا کنون هیچگونه خبری از ایشان در دست نیست .
خانواده این زندانی سیاسی اظهار داشتند هیچگونه تماسی از ایشان در این مدت 15 روز دریافت نکردند و بسیار نگران سلامتی و تندرستی این جانباز جنگ میباشند.

گفتنی است بنا بر تجربه های زندانیان سیاسی احتمال میرود ایشان را بابت استقامت و مقاومتشان در برابر بازجوهایش به سلولهای انفرادی 209 اوین انتقال داده باشند.
پیش تر این فعال ملی که برای یکپارچگی ایران رو به فعالیت فرهنگی آورده بود  بابت اصرار برروی عقایدش از سوی بازجویانش تهدید به اذیت و آزار و تبعید به زندان رجایی شهر و جنوب کشور شده بود.

بازجویان ایشان تهدید به تبعید در زندان رجایی شهر را عملی کردند و حدود دو ماه قبل ایشان را به دادسرای اوین اظهار کردند و شخصی به نام خدابخشی از اجرای احکام زندان آقای بابایی را تهدید به تبعید به جنوب کشور کردند و برای ادامه درمان شرط گذاشتند که ایشان در صورت نوشتن توبه نامه اجازه ادامه درمان در خارج از زندان را دریافت میکنند

دکتر نادر بابایی زیدی که جانباز ۴۵% جنگ ایران و عراق می‌باشد، پیش‌تر از سوی شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام «تبلیغ علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» از طریق شرکت در تظاهرات به تحمل ۶ سال و نیم حبس در زندان اوین محکوم شده بود که آذرماه سال گذشته از بند ۳۵۰ زندان اوین تهران به زندان رجایی شهر کرج تبعید گردید.
گزارش از امید دانا



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :