صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۳, جمعه

اظهارات امید دانا در ارتباط با ممنوع لخروج شدن و تهدید همسرش

اظهارات امید دانا در تلویزیون NITV در ارتباط با ممنوع الخروج شدن و تهدید همسرش
بخشی از اظهارات نامبرده به شرح زیر است

ماجرا از 5 ماه پیش آغاز شد و بازجوی من به همسرم زنگ زد و به دفتر خود احضار کرد . در این بازجویی که از همسر من به عمل آمد ایشان را میخواستند مجبور کنند تا من را راضی کند به ایران برگردم اما همسر من زیر بار نرفت و در این مرحله ایشان را کمی از بازداشت و زندان ترساندند .


اما این احضارها در این پنج ماه ادامه داشته و گاها با تماس تلفنی بازجویان قصد داشتند تا از همسر من سوء استفاده کنند تا من به ایران برگردم.

حدودا دو ماه پیش بود که سفارت سوئد در تهران برای پیگیری اقامت همسرم ایشان را دعوت کردند اما پیش از مراجعه متوجه شدند ممنوع الخروج میباشند .
پس از پیگیرهای اولیه دریافتند که از سوی شعبه مقدسی دادسرای اوین ممنوع الخروج میباشند و با مراجعه به شعبه دوم دادسرای زندان اوین پیگیر گذرنامه خود شدند که با بی ادبی سه تن روحانی حاضر در شعبه مواجه شدند که در کمال بی شرمی به ایشان گفتند : شوهر شما ضد انقلاب و کافر است و صلاح شما در نرفتن به سوئد میباشد . زمانی که همسرم معترض میشود ایشان را با توهین از دادسرای اوین اخراج میکنند.
ساعتی پس از این رویداد مامور وزارت اطلاعات با ایشان تماس میگیرد و همسرم را به وزارت اطلاعت واقع در سید خندان احضار میکند.
پس از مراجعه دو نفر بازجو همسرم را به شدت تهدید میکنند و میگویند با شوهرت را به ایران بر میگردانی و یا طلاق میگیری در غیر اینصورت به جرم ارتداد حکم اعدامت را صادر خواهیم کرد .

از آن روز تا کنون ده روز میگذرد و دائما با خط های تبلیغاتی برای ایشان پیامک هایی با پیام تهدید به مرگ برای ایشان میفرستند
البته قابل به ذکر است که خانواده من به ویژه مادرم را نیز مورد تهدید قرار دادند و حرفهای کذب در ارتباط با من به خانواده ام زده اند .

از همین طریق اعلام میکنم که همسر و خانواده ام هیچگونه دخالتی در کارهای سیاسی من نداشته و ندارند و با فشار قرار دادن خانواده ام صدای من را نمیتوانند خاموش کنند و به بازجویان وزارت اطلاعت و حاکمیت ایران هشدار میدهم هرگونه حادثه و اتفاقی برای همسر و خانواده ام پیش بیایید شما مسئول میباشید .
دوره گروگان گیری و ایجاد رعب و وحشت برای جلوگیری راه مبارزین دیگر تمام شده است و نمیتوان صدای آزادیخواهان را با این روشهای صدر اسلامی گرفت .

امید دانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :