صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

هجوم و بازرسی منزل همسر امید دانا توسط وزارت اطلاعات

هجوم و بازرسی منزل همسر امید دانا توسط وزارت اطلاعات

منزل همسر امید دانا فعال سیاسی و زندانی سابق دیروز مورد هجوم و بازرسی ماموران لباس شخصی قرار گرفت که خود ایشان در منزل نبودند.
دیروز شنبه چهارم شهریور در حالی که مادر ایشان به منزل دخترش مراجعه ودرب آپارتمان وی  را باز میکنند ، نیروهای لباس شخصی به منزل ایشان حمله ور میشوند و حکم بازداشت ایشان را به مادر ایشان نشان میدهند ، که در آن نامبرده در منزل نبوده است.
ماموران لباس شخصی تمام خانه را مورد تفتیش قرار داده و هارد کامپیوتر ، مقالات و نوشته های ایشان در ارتباط با باورهای ایرانیان باستان و کتابها و تابلوهایی که مربوط به آیین زرتشت بود را مصادره و با خود میبرند. و به مادر ایشان گوشزد میکنند اگر تا سه روز دیگر خودشان را به دادسرای اوین شعبه 5 تحویل ندهند عواقب بسیار خطرناکی در انتظارشان هست.
قابل به ذکر است ماموران لباس شخصی با کفش به منزل نامبرده هجوم آورده و زمانی که لباسهای زیر این بانو را مورد تفتیش قرار میداند مادر ایشان معترض میشوند و در پاسخ میشنوند ((دختر شما مرتد است شما هم اگر زیادی حرف بزنید چند صباحی مهمان ما خواهی بود)).
همسر امید دانا پنج ماه است بابت فعالیت های همسرش مورد بازجویی قرار میگرفته و ممنوع الخروج نیز شده اند و مدتی است بابت فعالیتهای فرهنگی خودشان مورد اذیت و آزار ماموران قرار گرفته اند

۱ نظر:

  1. این ملعون ضدانقلاب باید اعدام شود.مرگ و ننگ بر ضد ولایت فقیه

    پاسخحذف

دیدگاه شما :