صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

آرش صادقی را به چه جرمی بازداشت کردند


در هفته گذشته در حالی که آرش به همراه پدر بزرگش  برای رفتن به آرامگاه مادر خویش میرفت توسط نیروهای امنیتی با خشونت فراوان بازداشت میشود و تا چند روز هیچ خبر خاصی از آرش نمیشود تا اینکه آرش از بند ۲۰۹ زندان اوین که مطلق به وزارت اطلاعات است به منزل پدربزرگش زنگ میزند و با شهامت میگوید تا زمانی که تفهیم اتهام نشود زیر بار بازجویی نمیرود و هیچ پاسخی به پرسشهای نیروهای امنیتی نخواهد داد.


حال پرسش اینجاست چرا آرشی که تازه بیش از یک ماه از آزادیش نمیگذرد با حمله خشن نیروهای وزارت اطلاعات مواجه میشود و با سری شکسته به سلولهای انفرادی روانه میشود ؟؟
آرش صادقی مگر چه کرده که باید این همه هزینه های سنگین بپردازد براستی چه کسی پاسخگو آرش است براستی رژیم مطلقه فقیه برای کشته شدن مادر آرش چه پاسخی دارد ؟ برای تباه کردن عمر این جوان آگاه چه پاسخی دارد ؟ برای زندانی کردن های بی مورد آرش چه پاسخی دارد ؟ برای شکنجه کردن آرش در وزارت اطلاعات و کشیدن ریش های آرش با موچین و شکستن کتف آرش و نبردن به بیمارستان برای درمان و جوش خوردن کتف آرش آنهم به طور ناقص چه پاسخی دارد؟ برای گرفتن خانواده اش و دیدن او به عنوان قاتل مادر خانواده چه پاسخی دارد ؟ برای محرومیت آرش از درس خواندن و دانشگاه چه پاسخی دارد ؟
براستی گناه آرش چیست ؟ گناه آرش عشق به میهنش است؟ آرش به چه گناهی این همه ستم دیده برای کدامین گناه این همه آرش صادقی را آزار دادند؟  به کدامین گناه مادر آرش را از ایشان گرفتند ؟به کدامین گناه این همه آرش را در بازجویی ها تحقیر کردند ؟ به کدامین گناه او را وحشیانه مورد شکنجه قرار دادند ؟ گناه آرش چه بوده  گناه او احساس مسئولیت به قشر دانشجو بوده گناه او چه بوده ؟
حال ما که میدانیم ولایت فقیه پاسخی برای این پرسشها ندارد ما که میدانیم در این کشور هر کس دگر اندیش باشد به سختی سرکوب میشود ما که میدانیم استقامت آرش رژیم را در هم شکسته ما که میدانیم بازجوهای آرش کینه ای شتری به خاطر مقاومت آرش در دل دارند ما که میدانیم اینها از آرش و آرش ها میترسند ما که منش و مرام ولایت فقیه را میشناسیم اما پرسشی از خود حاکمیت دارم براستی به این اندازه ناتوان شده اید که رفتن آرش به دیدن مادر در بهشت ندا (زهرا) پایه های ولایت مطلقه شما را میلرزاند شما حتا از وجود آرش و آرش ها هراس دارید اما این را باید بدانید با خفه کردن آرش آرش هایی دیگر متولد میشوند  شما حقیر تر از آن هستید که آرش را بشکنید همانطور که دیدید آرش مانند کوه در برابرتان ایستاده و ما هم تا آخر پای آرش می ایستیم و صدای آرش را در گوش تمام مردم هستی میرسانیم ما همه آرش هستیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :