صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

حکم اعدام سعید ملک پور به اجرای احکام رسید


در روزهای اخیر حکم اعدام سعید ملک پور به اجرای احکام زندان اوین منتقل شده است .
پرونده ایشان در حالی به اجرای احکام فرستاده شده است که برای دومین بار دیوان عالی کشور حکم ایشان را تایید کرده است و تاکنون این حکم طبق قانون به دست وکلای آقای ملک پور نرسیده استدر روزهای اخیر وکلای آقای ملک پور برای دریافت حکم آقای ملک پور راهی دادگاه انقلاب شده و متوجه شدند در روزهای گذشته حکم اعدام ایشان به اجرای احکام فرستاده شده است.
سعید ملک‌پور که مهر ماه سال جاری برای بار دوم از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب حکم اعدام دریافت کرده بود به هفت سال و نیم زندان نیز محکوم شده است. این حکم سال گذشته از سوی دیوان عالی کشور یک بار نقض شده بود، اما قاضی مقیسه برای بار دوم این حکم را تأیید کرد.
پس از ارسال مجدد پرونده به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور، در حالی که به نواقص پرونده رسیدگی نشده بود، این حکم بدون اطلاع قضات مستقر شد شعیه ۳۲ دیوان عالی مجددا تأیید شد.
سعید ملک‌پور که مهر ماه سال جاری برای بار دوم از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب حکم اعدام دریافت کرده بود به هفت سال و نیم زندان نیز محکوم شده و هم اکنون نزدیک ۱۱ ماه است که در سلول‌های انفرادی (۶ ماه) و چند نفره بند ۲ الف زندان اوین که زیر نظر سپاه پاسداران و خارج از نظارت سازمان‌ زندان‌ها است نگهداری می‌شود.
وی در ابتدای بازداشت نیز یک سال و ۶ ماه در سلول‌های انفرادی تحت فشارهای روحی و جسمی به سر برده بود. این فعال سایبری در حال حاضر سه سال و چهار ماه است که در زندان به سر می‌برد.
سعید ملک پور جزء نخبگان این مملکت به حساب می آید و تمامی اعترافات ایشان بزور شکنجه گرفته شده است و در روزهای اخیر هم ایشان را مورد اذیت و آزار قرار دادند که بیاید جلوی دوربین صدا و سیما جمهوری اسلامی اعترافات دروغین بکند اما ایشان نپذیرفتند
قابل به ذکر است زمانی که حکمی به اجرای احکام میرسد هر لحظه امکان اجرای حکم اعدام امکان پذیر میباشد
ما همبندیان سابق آقای ملک پور خواستار لغو حکم اعدام ایشان هستیم

گزارش : امید دانا

۱ نظر:

  1. میگم میشه یه عکس سکسی از سکس شاهزاده ربع پهلوی با نازنین جون داشته برامون بگذاری؟البته از علایق خودن نازنین هستش که با ربع پهوی سکس داشته باشه .ازش بپرسی شایگان کیه تا برات تعریف کنه .البته تعریف از خود نباشه بعد رفتن شما نگذاشتم نازنین تنها بمونه چون علاقه وافری به سکس 3 نفره داره /یادش بخیر کاش نمیرفت سوئد .ریدم تو شاه و.ربع پهلویتون دیو.ث

    پاسخحذف

دیدگاه شما :