صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

التماس میکنم سعید ملک پور را اعدام نکنید



سعید ملک پور را اعدام نکنید
برای نخستین بار به جمهوری اسلامی التماس میکنم سعید را اعدام نکنید سعید بی گناه است خواهش میکنم سعید را اعدام نکنید اگر سعید را در زندان نمیدیدم برایم مهم نبود اما حالا برایم سخته سعید جزء نخبگان این مملکت است شما را به همان الله تان قسم میدهم سعید را اعدام نکنید دارم دیوانه میشوم هیچکس در این کره خاکی نیست تا سعید را نجات دهد سعید را اعدام نکنید از همه خواهش میکنم اختلافات را کنار بگذارید و همه با هم جلوی اعدام یک نابغه ایرانی را بگیرید سعید جان تحمل کن ما نمیگذاریم اعدامت کنند سعید جان میدانم تو بسیار قوی تر از این حرفها هستی تو در زندان به من امیدواری میدادی تو از همه ما نیرومندتر بودی سعید جان من و ما را ببخش که برایت کم کاری کردیم اما تو در قلب همه ما جا داری سعید مان را اعدام نکنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :