صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

نامه سرگشاده دکتر نادر بابایی به رئیس سازمان ملل در مورد هشدار جنگ بر علیه ملت ایران


نامه سرگشاده دکتر نادر بابایی به رئیس سازمان ملل در مورد هشدار جنگ بر علیه ملت ایران

دکتر نادر بابایی که به علت تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی و محکوم به 6 سال و نیم حبس تعزیری شده است و هم اکنون از سال 88 تا کنون در زندان بسر میبرد نامه سرگشاده ای را به جناب بانکی مون از زندان رجایی نوشته است که امروز به دست گزارشگران سایت امید فردا رسیده و متن کامل نامه آقای بابایی به شرح زیر میباشد:


nader-babaee-نادر بابایی
nader-babaee-نادر بابایی
با درود به ریاست محترم سازمان ملل جناب بانکی مون
اینجانب نادر بابایی جانباز 45% جنگ تحمیلی و کنشگر فرهنگی در ایران هستم . نزدیک به دوسال است که به جرم میهن پرستی و عشق به آب و خاکم به دست حکومت گران اسلامی در زندان های مخوف حاکمیت فعلی ایران در حال گذراندن 6 سال و نیم حبس تعزیری خویش میباشم.
به آگاهی جنابعالی میرسانم که این سرزمین پرگهر نزدیک به 2570 سال پس از تاجگذاری پدر حقوق بشر جهان کوروش بزرگ خواستگاه حقوق انسانی و دمکراسی از سوی مردمان ایران بوده و میباشد. قوانین کنونی سازمان ملل و بندهای حقوق بشر جهانی تمامی از نیاکان این سرزمین اهورایی وام گرفته شده است و ما مردم ایران به عنوان پیشگامان حقوق بشر به این قوانین پایبندیم .
به تازگی جسته و گریخته اخبار ناگواری مبنی بر تازش به پیکر سرزمینم در زندان به آگاهیم رسیده که من را پریشان و نگران کرده است به آگاهیم رسیده جمعی از کشورها به بهانه رسیدن حاکمیت کنونی ایران به سلاح هسته ای اندیشه های نادرستی به مانند یورش نظامی به ایران عزیزمان را در سر می پرورانند .
به عنوان یک ایران دوست و زندانی سیاسی که برای کشورم متحمل هزینه های گزافی شدم از شما که سرنشین سازمان ملل هستید درخواست دارم برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی از هیچ کوششی دریغ نورزید و به آگاهی کشورهایی به مانند آمریکا و اتحادیه اروپا که خود مدعی حقوق انسانی و دمکراسی میباشند برسانید یورش به سرزمین ایران به هر بهانه ای حتا براندازی حکومت فعلی تهین به شعور مردم فهیم و دانا و انسان دوست ایران قلمداد میشود.
به آگاهی میرسانم من و هم اندیشانم در زندان و بیرون از زندان با توجه به پایبندی به صلح و موازین حقوق بشر و باور بر  پرهیز از خشونت و خشونت طلبی میباشیم بنابراین هشدار میدهیم ملت ایران با ورود حتا یک سرباز بیگانه به هر بهانه ای به سرزمین مادریمان برای دفاع از کرامت و کیان انسانی و تمامیت ارضی کشورمان جلوی متجاوزان خواهیم ایستاد و کنار حکومت گران فعلی ایران به مبارزه با یورش بیگانه گان خواهیم پرداخت .
بانکی مون
بانکی مون
اما از تمام آزادیخواهان و مبارزین را آزادی و دمکراسی خواهان جهان هستی و سازمانهای بین الملی تقاضا داریم برای دگرگونی حکومت فعلی در چارچوب قوانین بین الملی به دور از راهکارهای نظامی از هیچگونه کوشش و پشتیبانی دریغ نکرده و به حمایت خود از ملت ستم دیده ایران حمایت ادامه دهند
در پایان از شخص شما برای تلاشهای بی وقفتان نهایت سپاسگذاری را دارم

دکتر نادر ((ابراهیم)) بابایی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج  9/12/1390


گزارش : امید دانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :