صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

نامه دختر خردسال عبدلرضا قنبری زندانی محکوم به اعدام


نامه دختر خردسال عبدلرضا قنبری زندانی محکوم به اعدام

عبدلرضا قنبری زندانی محکوم به اعدام
آقای عبدلرضا قنبری در حوادث پس از عاشورا 88 دستگیر شد و تا کنون در زندان اوین بسر میبرد و در دادگاه های نمایشی مجبور به اعتراف بر علیه خود شد و از سوی قاضی صلواتی به اعدام محکوم و حکم ایشان از سوی دیوان عالی کشور هم تایید شده است و هر لحظه امکان اجرای حکم اعدام ایشان با رد درخواست عفو آقای قنبری فراهم شده است و در پی این رد درخواست عفو ایشان سایت امید فردا تصمیم به انتشار نامه دختر خردسال ایشان که در 6 ماه نخست بازداشت آقای قنبری نوشته شده است گرفت و عکس نامه و متن آن به شرح زیر است:

بابا جون
امیدوارم حالت خوب باشد
امروز یکی از آن روزهایی است که تو پیش من نیستی.هروقت دلم برات تنگ میشود نامه مینویسم و یا به ساعت آبی رنگی که روز تولدم برایم خریدی نگاه میکنم تا ببینم زمان چقدر سریع میگذرد و تو کنارم نیستی و من روز به روز بزرگ تر میشوم و قد میکشم.

نامه دختر عبدلرضا قنبریامروز روز پدر است و ما برایت جشن گرفتیم و کادوهایی خریدیم ولی شش ماهی است که جای تو پیش ما خالی است بجای تو قاب تو را روی میز گذاشتم به او تبریک گفتم و با و حرف زدم امیدوارم فرشته های مهربان تبریک روز پدر مرا به تو برسانند . بابا جون جشن امروز هم با گریه های مامان برایمان تلخ شد . تلویزیون به مناسبت روز پدر برنامه های زیادی داشت ولی من نتوانستم نگاه کنم چون همش بچه هایی را نشان میداد که به پدرشان گل میداند یا تبریک میگفتند و شاد و خوشحال بودند . اصلا به فکر ما بچه هایی که پدرمان کنارمان نیست نبودند برای همین خیلی ناراحت شدم و تلویزیون را خاموش کردم. بابا جون من فقط یک آرزو دارم و آن اینکه تو بیای و برای همیشه کنارم بمانی منتظرت هستم تاهر چه زودتر برگردی.

قابل به ذکر است به فرزند آقای قنبری پس از دوسال هنوز اجازه ملاقات حضوری ندادند و مادر ایشان برای تخریب روحی  ناشی پس از ملاقات کابینی فرزندشان را به سالن ملاقات نمیبرند
گزارش : امید دانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :