صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

سخنی با همبندیان سابق دیدار کننده با آخوند خاتمی . مقاله امید دانا




سخنی با همبندیان سابق دیدار کننده با آخوند خاتمی . مقاله امید دانا


زمانی که در زندان بودم اصلاح طلبان حکومتی توانسته بودند در قلب و روح زندانیانی که جرمشان شهروند معترض بوده و برای رساندن اعتراضشان به خیابان ها آمده بودند راه پیدا کرده و این زندانیان را که جزء صداقت و پاکی اندیشه پلیدی در سر نمی پروراندند را به سوی خویش کشانده و از سادگی این مبارزین راه آزادی سواستفاده ها کنند که در این نوشتار به یکی از این سواستفاده ها اشاره خواهم کرد.


امید دانا در سالن ملاقات زندان اوین
امید دانا در سالن ملاقات زندان اوین
پس از آزادی از زندان ضحاکان تازی پیشه در 5 شهریور 1390 که جمعی از یاران آزاد شدند که من هم در بین این آزادشدگان پس از دو سال که رنگ آزادی را ندیده بودم رها شدم و به آغوش گرم خانواده ام بازگشتم روز 15 مهرماه تلفنی از سوی یکی از یاران تازه رها شده به من در رابطه با دیدار با آخوند خاتمی شد در این گفتگو یارتازه آزاد شده ما فرمودند زندانیان سیاسی رها شده فردا به سوی ویلا واقع در خیابان پاسداران که متعلق به یکی از اصلاحطلبان حکومتی که خود مدتی را در زندان بسر کرده بود میروند بابت دیدار با سید ، تعجب کردم و پرسیدم سید؟ گفت: سید محمد خاتمی ...!! تمام بدنم لرزید و بسیار خشمگین شدم احساس کردم تهین بزرگی به شان من شده اما خودم را کنترل کردم و با لبخندی که از خشم من زاییده شده بود و در گوشه لبانم نقش بسته بود گفتم ((پس از یک عمر ایران پرستی و مبارزه با تازیان حال بیایم پیش یکی از عناصر تازی پیشه که ایرانمان را به اینجا کشانده و هم چنان پایبنده این نظام فاشیستی و اصل ولایت فقیه است ؟ نه دوست گرامی ایشان بایستی برای خیانت هایشان به ایران پیش من بیایند زیرا من یک زندانی سیاسی هستم و برای ایرانم هزینه دادم ایشان چه کردند؟ نه دوست گرامی رفتن به سراغ یک ((ملا)) در شان یک زندانی سیاسی که برای کشورش مبارزه کرده نیست و شما هم شان زندانی سیاسی را تا این درجه پایین نیاورید)). شوربختانه دوستمان دست به توجیهاتی که پشتیبانی منطقی ندارد زد که من نپذیرفتم و نتوانستم ایشان را قانع کنم تا پیش خاتمی روباه صفت نرود .


زندانیان آزاد شده در دیدار با آخوند خاتمی
زندانیان آزاد شده در دیدار با آخوند خاتمی
فردا آنروز در 16 مهرماه در رسانه ای وابسته به باند مافیایی خبر زندانیان (( در مقاله پیشینم توضیح کامل و جامعی در ارتباط با این باند خبری را نوشتم که برای اعضا این باند گویا بسیار گران تمام شده است)) به مانند سایتهای جرس ، کلمه، رسا،رادیو فردا ،صدای آمریکا،بی بی سی عکسهای این دیدار کزایی را منتشر کردند و در حد اخبار فوری پوشش خبری دادند در آن عکسها مشاهده کردم زندانیان سیاسی که تا چند وقت پیش همبند من بودن و روزهای بسیار سختی را باهم گذرانده بودیم با کت و شلوار عروسی و لبی خندان و شوروذوق وصف نشدنی در کنار آخوند خاتمی چسبیده و عکس یادگاری گرفته اند و با افتخار و دست پاچیگی عکسها را در اختیار باند خبری دادند . به شدت خشمگین و افسرده شده بودم زیرا اینان مثلا زندانیان سیاسی این مردم بودند نمی بایست تا این حد شان زندانیان سیاسی را پایین می آوردند نمی بایست آلت دست اصلاحطلبان که به دنبال طواف رژیم میباشند قرار می گرفتند . افسوس که دیگر کار از کار گذشته بود از همان لحظه اعتراضات خودم را از طریق پیام های خصوصی به گوش یاران گذشته ام رساندم اما کو گوش شنوا نه تنها گوش نکردند بلکه جبهه دشمنی با من را هم علم کردند و من سکوت کردم و تنها افسوس میخوردم که یک مرتبه دیگر خاتمی روباه صفت توانسته بود از طریق جیره خوارانش در زندان زندانیان سیاسی معترض را فریب دهد و وجهه ای برای خویش بخرد اما از آنجایی که اهورای ایران همواره نگهبان ایرانزمین بوده دست این شیاد روحانی خیلی زود رو شد و در روز 12 اسپند 90 در انتخابات مجلس بر خلاف گفته های پیشین خویش مبنی بر تحریم انتخابات به جیره خوران خودش هم رحم نکرد و به حلقه اول جیره خورانش هم خیانت کرد و به صورت پنهانی سر از صندوق آرای روستایی در دماوند به خیال خود دور از چشم مردم رای خیانتی که با خون نداها و سهراب ها همراه بود به درون صندوق جنایت و ولایت انداخت و در همان لحظات نخست نیز مورد لعن و نفرین یارن خویش قرار گرفت اما از روز پس از انتخابات حلقه اول که دست به سینه برای ملایشان دم تکان میدهند تلاش مذبوحانه ای را در راستای توجیح اربابشان بکار بستند و در سایت ها و رسانه های وابسته به اصلاحطلبان سخن سرایی هاو داستانسرایها کردند.


روی سخن پیش رویم با اصلاحطلبان نیست زیرا این جماعت کفتار صفت از جنس همین نظام ارتجاعی میباشند و در دهه 60 چماقداران و ارازل گوش به فرمان خمینی به حساب می آمدند و هم اکنون بنابر قدرت و منافع خویش با اصولگرایان به اختلاف سلیقه رسیدند  و در تلاشند خویش را به بدنه راستین اپوسزیون جمهوری اسلام بچسبانند ، روی سخنم با زندانیان سیاسی است که روزی با شوق و ذوق به دیدار ملا خاتمی شتافتند و با شادی عکس یادگاری انداختند امروز بایستی بپذیرید آن زمان شما اشتباه بزرگی را مرتکب شدید شما به عنوان مبارزان راه آزادی نمی بایست در کنار یک آخوند عکس یادگاری میگرفتید شما با این کار شان زندانی سیاسی را تا بی نهایت پایین آوردید و حال دیدید یک مرتبه دیگر خاتمی به شما پشت کرده و با صراحت در برگه رایش نوشت (( جمهوری اسلامی))


دوستان و یاران همبندی سابقم امیدوارم بدانید و آگاه باشید در چه جایگاهی هستید چشم ها به شما دوخته است و حال نوبت جبران اشتباه تان است شما در برابر ملت بابت دیدار با خاتمی و گل بلبل شنیدنتان شایسته است پوزش بخواهید و بگویید اشتباه کردید با گفتن واژه اشتباه نه تنها چیزی از ارزش های شما کم نمیشود بلکه در دل مردم پیشاپیش جا باز میکنید و شجاعت خود را یک بار دیگر اثبات میرسانید شما با برائت کردن  خود از اصلاحطلبان  آغوش گرم اپوسزیون راستین جمهوری اسلامی را لمس می کنید و تمام ما با یک صدا و یک آرمان برای برکناری اصل ولایت فقیه و پیان دادن به حکومت تازی اسلام گام مهمی را بر میداریم و به رخ همه جهان و به تمام این اصلاحطلبان فرصت طلب میکشانیم خط مردم ایران با اصل نظام و تازی پرستی 1400 ساله جدا است و مردم ایران مردمی صلح جو و نگهبان قوانین بین الملل که خود روزی پایه گذارش بودند میباشند .
پاینده ایران اهورایی ما
نوشته : امید دانا



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :