صفحات

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

محسن صادقی نور به همراه خانواده خود قربانی سناریو وزارت اطلاعات





محسن صادقی نور به همراه خانواده خود قربانی سناریو وزارت اطلاعات
محسن صادقی نور به همراه خانواده خود قربانی سیاست وزارت اطلاعات شده است . بازجویان وزارت اطلاعات آقای صادقی نور را تحت فشار قرار داده تا اعترافات دروغین بر علیه خود و خانواده اش مبنی بر در آمدن به دین زرتشت کرده اند.
محسن صادقی نور و خانواده اش قربانی وزارت اصلاعات
محسن صادقی نور و خانواده اش قربانی وزارت اصلاعات
بنا به اظهارات همبندان آزاد شده ایشان و دوستان و آشنایان خانواده آقای صادقی نور به سایت پارس دیلی نیوز این خانواده زرتشتی نبوده و تحت فشارهای بازجویی اعترافات دروغین کرده اند.
محسن صادقی نور به همراه برادر زن خویش ابولفضل شاهپری و پسر عمویش مجتبی احمدی پس از حوادث عاشورا ۸۸ در تاریخ ۱۸ بهمن همان سال توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت و به سلولهای انفرادی ۲۴۰ و ۲۰۹ اوین منتقل و تحت بازجویی قرار میگیرند .
این خانواده به جرم شرکت در تظاهرات از سوی دادگاه انقلاب شعبه ۲۶ به ریاست قاضی پیر عباس به ترتیب محسن صادقی نور به ۴ سال و ۶ ماه حبس تعزیری ، ابولفضل شاهپری به ۲ سال و ۶ ماه حبس تعزیری و ۷۶ ضربه شلاق ، مجتبی احمدی به ۶ سال حبس تعزیری و ۷۶ ضربه شلاق محکوم شده اند و در حال حاضر در بند ۳۵۰ اوین دوران حبس خود را میگذرانند اما وزارت اطلاعات برای این خانواده در حال تشکیل پرونده ایی جدید مبنی بر زرتشتی شدن میباشد .
طبق اظهارات نزدیکان این خانواده آقای صادقی نور علاقمند به تاریخ ایران باستان بوده و بازجویان وزارت اطلاعات سناریویی بر علیه ایشان و همراهانشان طرح ریزی میکند  و ایشان را تحت بازجویی های حرفه ای روحی و روانی قرا داده اند و در نهایت آقای صادقی نور در زیر فشارهای روانی شکسته و به دروغ  شروع به اعتراف بر علیه خود و خانواده اش مبنی به در آمدن به دین زرتشت کرده است در حالی که به شهادت نزدیکان این خانواده ایشان تنها علاقه مند به تاریخ پیش از اسلام ایران بوده اند و هیچگاه زرتشتی نشدند و احکام دین اسلام را رعایت میکردند و طبق این احضارات ایشان در مراسم مذهبی در شهر ری شرکت متداول داشته است و این اعترافات بر علیه ایشان از سوی وزارت اطلاعات کذب محض میباشد.
آقای صادقی نور بر اثر فشارهای بازجویان و اعترافات دروغین بر علیه خویش و خانواده اش در حال حاضر با مشکلات روحی و روانی دست به گریبان است تا جایی که چندین مرتبه در زندان دست به خودکشی زده اند و زمانی که از سوی همبندیانش نجات یافته احضار عذاب وجدان و کذب بودن اعترافاتش نموده، درهمین راستا مسئولین زندان ایشان را چندین مرتبه به بیمارستان امین آباد منتقل نمودند که حاصلی در بر نداشته است و ایشان در حال حاضر در زندان تحت درمان دارویی قرار دارند و هر شب چند قرص تحت نظری از سوی روانپزشک زندان مصرف میکنند .
آقای صادقی نور و خانواده محترم ایشان تنها به عنوان شهروند معترض به خیابانها آمده و دست به تظاهرات بدون خشونت زده اند و در هیچگونه کار تخریبی شرکت نکرده و اعترافات ایشان بر اثر فشارهای بازجو ها میباشد و بازجویان وزارت از این خانواده ستم دیده نهایت بهره برداری را انجام میدهد این خانواده را قربانی اهداف وزارت خویش کرده است.
ما از تمام سازمان های حقوق بشری خواستار رسیدگی فوری به پرونده ایشان هستیم
گزارش امید دانا




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دیدگاه شما :