صفحات

۱۳۹۱ شهریور ۱۱, شنبه

چرا نه به حجاب اجباری کافی نیست


 نزدیک دو ماه است کمپنی به نام ( حجاب اختیاری حق زن ایرانی ) راه اندازی شده است و تعداد زیادی از هم میهنان ما دانسته و یا ندانسته حمایت خود را از این شعار اعلام کردند . البته این کمپین از روز نخست از سوی بسیاری از نیروهای برانداز حاکمیت اسلامی مخالفین بسیار داشت و دارد که من هم در جبهه مخالفین این شعار هستم که در این نوشته قسمتی از هم سو نبودن خودم را بیان کردم.
شعار نه به حجاب اجباری و یا حجاب اختیاری حق زن ایرانی هدف مبارزین را بسیار منحرف می کند زیرا حجاب اساسا نماد اسلامی است و کشور ما 1400 سال میباشد که از سوی ایدولوژی خشونت طلب اسلامی بسیار هزینه های هنگفتی پرداخته است .

درست کردن کمپینی با حمایت همه جانبه رادیو و تلویزیونهای دولتی آمریکا و انگلیس و حمایت بسیاری از چهرهای اصلاحطلب که همواره از دوران خمینی با واژه طلایی استفاده میکنند انسان خردگرا را دچار شک می کند ، زیرا این رادیو و تلویزیونها بسیار به صورت مافیایی عمل میکنند و صداهای رسای براندازی حاکمیت را به ندرت در برنامه های تفسیری خود منعکس میکنند و بیشتر از اشخاصی استفاده میکنند که با کلیت نظام مسئله ایی ندارند و یا به عبارتی خود در قادسیه دوم در سال 57 نقشی مهم برای سر کار آوردن خمینی ایفا کردند، و پوشش خبری گسترده از کمپین مذکور در رسانه های اینچنینی خود به خود جای پرسش را ایجاد میکند.

حال چرا نه به حجاب اختیاری شعاری انحرافی میباشد ، زیرا همانطور که پیشتر عرض کردم حجاب نماد اسلامی است و مبارزه راستین در ایران مبارزه با موازین ضد بشری و عقب افتاده این دین خرافی میباشد.  پس از یورش تازیان به ایران و صادر کردن دین بیابانی خودشان به مردم سرزمینمان همواره تاریخ ما دست و پنجه با هزارن مشکل رنگارنگ نرم میکرده ، حکومت های می آمدند و میرفتند و جابجایی این حکومت های تنها آرمبخشی زودگذر بود،اما پس از افتضاح 57 که با همکاری نیروهای ضد ایرانی به وقوع پیوست ، مبارزین میهن پرست کشورمان دست به جراحی این غده 1400 ساله زدند و در این سی سال در تلاشند تا بتوانند این غده سرطانی را از پیکر زخمی ایرانمان بیرون بیاورند ، هر چند در این راه دشمنان ایران با هر نوع طرز تفکری میخواهند جلوی این روشنفکران میهن پرست را با ادبیات فریبکارانه و با جمله هایی به مانند نبایستی به دین مردم توهین کرد بگیرند و در واقع سد راهی شدند برای نجات دهندگان ایرانمان از چنگال دیو اسلامی، اما مردم درون ایران که زیر شلاق این موازین ضد بشری دست به گریبان میباشند گفته های آخوندهای کت و شلواری را که به خود دکتر می بندند را بهایی نمیگذارند.

در این راستا هر شعاری که محوریت مبارزه با خود موازین اسلامی را منحرف کند برای آینده ایران و مردم داخل کشور بسیار مضر میباشد ، زن ایرانی بنده کسی نیست که بخواهد حجاب بر سرش کند و اگر دوست دارد حجاب را به صورت اختیاری بر سرش اندازد وظیفه ما روشن اندیشان است که با فرهنگ سازی زن ایرانی را باز داریم از اسارت اسلامی( البته تنها با فرهنگ سازی نه با خشونت خواهشا توجه فرمایید) نه اینکه تمام تریبونها را تسخیر کنیم برای اینکه حجاب اختیاری شود، این شعار تکرار واضحات است، اینکه انسان چگونه پوششی دارد خود تعیین میکند و نیازی نیست اینهمه تبلیغات کرد، کار درست این است اگر پوششی که نماد اسارت میباشد را با فرهنگ سازی، زنان ایران را متوجه بندگی خود با حجاب اسلامی بکنیم نه اینکه خود تشویق کنیم اگر دوست دارید اسیر و بنده اسلامی باشید ، آخر این چه گفته نادرستی است که روشن فکران ما بگویند اگر دوست دارید اسیر و بنده باشید .

اما در این راستا کمپینی با نام نه به حجاب نه به حکومت اسلامی را دوستان ما راه اندازی کردند تا به زن ایرانی بگویند شما بنده و اسیر کسی نیستید شما فرزندانی آزاد زنانی به مانند گرد آفرید ، فرانک ، بردیه، آرتمیس ، بتیس، یوتاب و .... هستید و نبایستی خود را در پوششی که حقوق شما را نصف بیضه یک مرد میداند بپوشانید، شما زنان بایستی بدانید درتاریخ کشورتان داری ارج و ستایش مردان بودید در حدی که ایزد بانوی آناهیتا را که نماد زن ایرانی است ستایش میکردند و بایستی بدانید ما در دوارن پر شکوه ساسانی پادشاهان زن با نامهای پروین میدخت و آذرمیدخت داشتیم و هم اکنون یکی از ماه های سالمان با نام اسپند برای ستایش شما زنان است که جشن اسپندگان گفته میشود .

در آخر این نوشتارم بایستی جمله بزرگمردی به نام کورش آریامنش به پایان برسانم که میفرمایند ( هیچ ایرانی مسلمان نیست و هیچ مسلمانی ایرانی) و اگر کسی فکر میکند مسلمان ایرانیست مطمئنن در گمراهیست .

نگارنده : امید دانا
آدرس کمپین:

۲ نظر:

  1. با اين نظر كه شما داريد، همه ايرانيها اسير و در بند ايراني بودن خود هستند.

    پاسخحذف
  2. درود بر کدبان امید دانا
    همیهنان گرامی، بهترین و موثرترین کار برای برکنار کردن این فریب خوردگان و محاکمه کردن اشغالگران شرقی و غربی کشورمان، سفر متحدانه پیشآهنگان است به ایران. هرچه زودتر ، بهتر.

    پاسخحذف

دیدگاه شما :